-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Fredag!


Och jag är redan uppe :) Kan bero på att jag blev väckt eller att jag lyckades somna som en prinsessa inatt, äntligen! har varit riktigt gott att få sova ut fastän jag känner mig lite grusig i ögonen ännu. Idag står det paddling på schemat! Så fort R vaknat till liv och fått i sig lite mat så beger vi oss till Munkedal och tillbringar en stund på öppet hav (not :P) Det ska bli väldigt trevligt! förutom det vet jag inte vad som händer. Vi kanske ska ta en sväng till Trollhättan och köpa lite alkohol så att R slipper gå nykter på festen i morgon. Då kommer jag ju inte orka med honom ;)

Nej nu blir det till att sätta på kaffe!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback