-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Lördag!


Och jag verkar ha blivit en varannandag bloggare :P

Igår var det i vanlig ordning jobb mellan kl 10-19 och sen var det tänkt av vi skulle gå på bio men av nån anledning blev det aldrig av. Vi orkade inte åka till Vänersborg och filmen visades inte här i Uddevalla och det var ju lite synd! Istället blev det en kvällspromenad, nattmat ( R tvingade med mig till Mcdonalds vid typ 01 ) godis och en film. Vi gick och la oss 05.10! Så ska en riktig fredag se ut ;) har ändå varit vaken i ett par timmar fastän jag ville mörda när klockan ringde förut!

Idag blir det antagligen en sväng till Vargön lite senare. Jag ska jobba i morgon så det blir inte världens hålligång ikväll.  Nu ska jag städa litegranna och kanske sätta på lite mer kaffe!


Gårdagens film:







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback