-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

31 juli

Ber återigen om ursäkt för bloggens design. Den är så att säga under reparation ;)

Gårdagen var jättebra! R sov läänge eftersom han fick jobba över till sju så när jag väckte honom vid 14.30 typ så hade ju halva dagen redan sprungit förbi :) Iallafall så har vi pratat om jättelänge att vi ska köpa en ny tv eftersom hans gamla börjat krångla den senaste tiden så efter lite kikande på olika hemsidor så tog vi tummen ur och drog iväg till Siba och kollade runt lite. Efter många frågor, diskussioner och diverse annat så kom vi hem med en ny och vi är redan supernöjda båda två!  så medan han fixade karljobbet så tog jag på mig den för mig sällsynta rollen som kock :P eller kock och kock jag gjorde kycklingsallad :P om man är så ovan i köket som jag är så tar det så lång tid. För normala människor tar det kanske max 10 min och skära alla grönsaker till en kyckklingsallad men jag kan stå där i 25 minuter och obducera de där stackars små oskyldiga grönsakerna som hamnat på slaktarbrädet framför mig haha. Skratta gärna men jag sticker inte under stolen med att jag verkligen inte kan laga mat ;)
Efter maten så blev det bara slappande framför tv:n med en film och nu har R gått och lagt sig en stund innan han ska börja jobba vid 02 så då är det snart dags för mig att slita mig ifrån datorn och gå och lägga mig jag med! I morgon är en ny dag så det är bäst att vara förberedd!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback