-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Kväll


Får be om ursäkt för att bloggen ser helt fucked up ut. Det har hänt nåt med koderna och jag får be älsklingen ta en kik på det när han kan.. Nu är iallafall kommenteraknappen tillbaka igen.. (hoppas den stannar där)

Dagen har varit ganska okej ändå även ifall jag inte fått mycket gjort. Det nyttigaste jag har gjort var nog att vi har veckohandlat mat + en burk med nescafé som jag får dricka ett tag framöver eftersom jag förstört min kaffebryggare på nåt mystist sätt. Sen har jag pluggat matte en stund också. Jag fick ju ge upp i våras eftersom jag inte hann med jobbet + matten på samma gång men skam den som ger sig! kursen börjar den 24e augusti och jag har smygstartat lite för att få igång de gamla geniknölarna där uppe i huvudet :P kommer ihåg mer än jag trodde och det är ju positivt. Nästa år kommer jag nog kunna söka in till den utbildningen jag vill (förhoppningsvis) ska bara klara den här skiten först :P

Kvällens film blev en rulle som heter "Fifty dead men walking"  fast det dröjde ca 40 minuter av lite förvirring och långdragna gäspningar innan vi tryckte på stoppknappen. Den var inte så bra, hände knappt nåt förutom lite folk som slog varandra i mellanåt och när de inte slogs så förstod vi inte handlingen :P well inga bra betyg där inte. Önskar att jag hade en lång ramsa á la Dr Cox om hur många saker det finns som är roligare att göra än att se den här filmen men sån fantasi har jag tyvärr inte så här på kvällen :P Ni får nöja er med en bild och sen lämnar vi detta bakom oss för bearbetning.




Låt er inte luras av texten i hörnet. Det är säkert regissören som skrivit den..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback