-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Söndag!


Och nu är alla söndagsbestyr klara! Fick sovit ut i morse vilket var jättegott. Var dock hemma typ vid 03.15 eftersom vi vart o hjälpt Rasmus pappa efter hans spelning i Lilla Edet. I morse när jag vaknade hade jag huvudvärk eftersom jag sov till 12.30 men det var behövligt :P Nu har vi iallafall varit och veckohandlat och lagat mat. Jag har idag hjälpt till med att riva morötter och äpplen för idag blir det ugnspannkaka! Mums!

Senare vet jag inte vad som händer faktiskt. Pratade på bio men får se om det blir av. Mycket snack och lite verkstad som det brukar heta.

Åh en arbetskamrat köpte den nya chokladen igår och jag blev alldeles såld!
Jag gillar annars inte bärsmak så mycket men den här var underbar så jag var tvungen att köpa hem en förut ;)

Har ni provat?




Nej dags att använda det som finns kvar av kvällen till nåt givande.
Ha en bra kväll!


Kommentarer
Postat av: Sara

Jag vill oxå testa den!!.. har hört att fler tycker om den. Det får bli till helgen.. =)

2009-10-19 @ 15:42:44
URL: http://sparklingsara.blogg.se/
Postat av: kaiisa

Den där är verkligen supergod! Även den med valnöttter i är skitgod! :D MUMS!

2009-10-21 @ 23:20:55
URL: http://kaiisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback