-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Hej!

Förlåt för dålig uppdatering återigen. Ser att jag har ett par trogna besökare som är inne varje dag så jag får väl försöka då även ifall jag ibland inte har nåt skoj att skriva.  Idag har varit en helt vanlig dag med matematik 10.30-12 och sedan jobb 13-20. Hinner knappt göra mycket annat eftersom en del av kvällarna går för snabbt när jag måste plugga :P

Nu är det iallafall Roast på Berns på tv och det får vi såklart titta på :)


Nu är det ju Henrik Schyffert som blir roastad men det där klippet var himla kul också :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback