-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Hurra för mig idag!


Idag har jag blivit en bit närmare på väg mot tantåldern ;) hela 23 år! Yeey

Dagen har varit bra och har bestått av skola, jobb och sen kvällsmys! Jag har hittills fått en volume master och ett nyckelband (haha har inte köpt nåt sjäv till mina nygamla nycklar) från älsklingen och en ljusbricka med ljus ifrån brorsan o hans Malin. Fina presenter allihop!

Vi har också kollat på en film. Bronson blev det ikväll! En helt okey rulle fast lite wierd får jag medge :)










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback