-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Ännu en dag är över!

Idag hade jag en kort arbetsdag som var från 10 till 17. Mycket skönt att komma hem innan klockan sex för en gångs skull! sen var det snabbt ombyte till träningskläder för att möta upp Sara och ta en lite löpningsrunda! Åh vad jag älskar att komma igång igen! Känner hur orken och motivationen snabbt infinner sig! Efter denna tur så har jag bara duschat och suttit och pluggat en stund. Älsklingen har tillbringat dagen i Vargön och är ännu inte hemma så jag får roa mig utan manligt sällskap (än så länge) den här kvällen!

Hoppas ni haft en kanondag!


En bra låt :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback