-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Lovely saturday!

Idag är det många bollar i luften! Vi håller på och tvättar, jag pluggar (håller på iallafall) och sen blir det middag följt av 30 årsfest. Full rulle!

Igår var det en mycket trevlig Thailand-fest hos älsklingens mamma o pappa. Vi åt flera olika thairätter och åt färsk frukt. Spelade lite "Med andra ord" också. Mycket underhållande spel det där (särskilt då mitt lag vann en gång) Man märker ju hur hjärnan lätt kan nollställas när man ska försöka förstå det allra enklaste ordet. Framkallade många skratt vill jag lova :)

Fick en välförtjänt sovmorgon i morse. Vi somnade väl runt 02.45 eller något och det var så skönt att få somna utan att ställa klockan. Vaknade pigg pch utvilad!

Nu ska jag fortsätta med mina bestyr! Ha en superduper dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback