-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Lets go to work!


Det är en av mina sällsynta jobba-helg-dagar idag! Kort dag 10-15 men jag orkar inte ens skapa lust för att vara där ens ett par timmar. Hade hellre legat kvar i sängen och lyssnat på regnet utanför fönstret och sen vaknat till liv och börjat dagen med en bra film eller något bra på TVn. Jisses livet är inte rättvist :) Får se vad som händer idag, förmodligen ingenting. Får ta det lugnt så att jag inte ser sleten ut på dopet i morgon när jag ska vara gudmor och stå framför en sjuhelsikes massa människor (om det nu var fler dop än syrrans) och läsa upp en psalm. Ska bli intressant, får se det som träning inför skolan :) man måste lära sig våga någongång!

Nu får jag packa i ordning mig. Ha en toppendag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback