-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Apanage, epitet, dekolletage


Jisses det snurrar i huvudet på mig.. Sitter och pluggar lite till mitt ordprov. Det går väl bra antar jag. Har fixat ett program via skolan där man kan sätta in alla ord i olika korsord och de hjälper ju litegrann. Caramba! Nu ska jag bara lära mig alla prefix såsom tex: retro, kontra, para, poly osv i det oändliga. Prov väntar eventuellt nästa vecka. Bara till att plugga på!

Får gratulera min älskade lillasyster som idag fyller 18 år och firar det med en förlovning med sin pojkvän. Shit unge på väg och förlovning :S hon är sex år yngre än mig och ligger way ahead. Haha jag ska inte bli bitter ;) Vi ska iallafall fira henne med att äta mat senare ikväll. Ska bli mycket trevligt tycker jag!

Nej nu ska jag gå och rosta mig ett par mackor. Är dödshungrig! bara druckit två koppar kaffe idag men inte ätit nåt!

Ha en fortsatt bra lördag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback