-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Gårdagen


Igår så var vi ju på Eclipse. Den var så bra. Framkallade en del skratt och det gjorde det ju inte precis sämre att det fanns en del snygga killar att titta på. Den får ett helt okej betyg av mig. Som vanligt när man läst boken så märker man att många detaljer plockats bort men det är ju så det är med böcker som blivit filmatiserade. När vi kom ut ifrån den stekheta bion så gick jag, min syster och en till runt en kort sväng på stan innan de två satte sig och åt på Pingvin. Jag gick hem efter det och möttes av musik och levande ljus på balkongen. Babe hade fått besök av C & J på kvällskvisten så de satt och njöt av balkongen med en tom vinflaska framför sig och lite diverse annan alkohol. Jag joinade dem med en drink jag själv och där satt vi till efter 01 nån gång och bara hade det trevligt innan vi bröt upp och gick och la oss.

Nu kom jag hem från stranden för ca en timma sen. Bättrat på brännan en del och det känns bra. Nu ska jag snart börja dra på mig sminket och förbereda mig för kvällen som återigen ska tillbringas med C & J och förhoppningsvis min sötnos och hennes kille om de inte åker upp till crossen.

Ha en superfin kväll!

Bilder från igår











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback