-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Shoppingkväll


Goddagens! idag har det varit en skön dag. Mycket att göra på jobbet och stundtals lite problem men allt går att lösa med lite vilja så det försvann ganska fort. Dagen har alltså varit helt okej. När jag slutade vid 18 så kom R och vi gick raka vägen till Synsam eftersom jag är på jakt efter nya glasögon. Var där ett bra tag och fick tillslut valt ut tre stycken bågar jag har på prov här hemma. Jag har jättesvårt att bestämma mig för vilja jag ska ta. Blä... Efter det gick vi runt i lite affärer och jag fick köpt lite kläder. Bilder kommer lite senare. Resten av kvällen blir händelselös. Börjar 12 i morgon så jag behöver inte gå upp tidigt som tur är.

Ha en supertrevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback