-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Efter solsken kommer regn


Och snacka om att jag har varit besviken över att jag inte har kunnat cykla till jobbet idag! Jobbade 9-17 så det var en kort dag. Åkte direkt hem och bytte om till spinningen och körde ett pass med det. Efter en dusch blev det raka vägen till Willys för veckans mathandling. Efter att alla varor blivit uppackade satte jag igång med disken medans älsklingen började göra bröd. Denna gången blir det Tekakor. MUMS :) dock låång tid kvar innan jag får avnjuta dem. Jag ska roa mig framför datorn tills dess och sedan ska jag göra kvällen ännu roligare med att gå och sortera tvätt. Nåja, jag "slipper" ju tvätta i morgon iallafall ;)

Avslutar med två bilder från helgens bravader.
Bilderna är i vanlig ordning lånade av:
Sara





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback