-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Grattis älskling!


Idag fyller mitt hjärta hela 25 år! Dagen har fyllts av en massa släkt och en hel del barnbus,kakor och annat skoj. Nu när gästerna åkt hem är jag himla trött men har ändå plockat bort och diskat undan det som behövdes. Älsklingen står i köket och lagar sen middag. Något riktigt får man ju ha i sig trots tårtan. Dagen har varit bra men har verkligen sprungit iväg. I morgon blir det back to reality med jobb 10.30-18. Får gå o lägga mig "tidigt" idag så jag orkar hela morgondagen!

Hoppas dagen varit bra för er! nu ska jag njuta av älsklingens sällskap resten av kvällen!

Grattis älskling!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback