-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Solig dag


Idag har det varit en varm o skön dag. Inte för att jag haft nån vidare glädje av det i vilket fall eftersom jag jobbat 10.30-18 men av någon anledning känns det alltid lite bättre när solen skiner och man slipper frysa.

Dagen har varit pretty händelselös. Jag kom hem från jobbet och gick direkt ner för att träna. Älsklingen har börjat sitt sommarjobb idag så nu är vi (för tillfället) båda två butiksbiträden. Yeah coolt! :) efter ca 1 timme och 40 minuters träning och en dusch serverades det mat. Idag blev det en massa grönsaker som varit i ugnen. Gi-mat såklart :) Mycket gott! till det såg vi ett avsnitt Prison break och nu har jag ingen aning om vad som händer härnäst. Jag är ganska trött så sängen lär det väl bli snart.  Hoppas er tisdagskväll är bra :)

Den goda maten förut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback