-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Träningsuppehåll redan?


Ja herregud jag har känt mig helt tung i huvudet och haft ont i halsen i tre dagar nu. Tror seriöst jag avlider. Jag som hade börjat komma igång så härligt på gymmet! Åh! Sitter här framför datorn nu medan R står i köket och gör mat. Kyckling med jordnötssås och ris står på menyn idag. En av mina favoriträtter mums! Ska bli skönt att få ta det lite lugnt eftersom jag jobbar i morgon också! Kort dag men ändå. Får hoppas att jag inte blir sämre nu då!

Ha en bra fredag!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback