-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Onsdag


God eftermiddag! man blir alldeles för slapp av att vara hemma flera dagar i veckan! jag åt frukost för ca en halvtimme sen och har inte kommit på vad jag ska göra med dagen än. det blir nog att läsa ett kapitel i en av mina aktuella kurslitteraturböcker. Föreläsning i morgon och då vill jag vara lite förberedd på vad hon ska prata om. Sen på eftermiddagen blir det grupparbete. Får se om det var frivilligt eller ej. Vi ska ha hemtenta i stället för salstenta. Känns skönt. Jag blir nervös av salstentor. Urk!

Vad ska man göra idag då? det blir i alla fall en sväng till biblioteket för att låna något som inte har en massa jobbiga ord i så att jag kan koppla bort lite ibland! Tänkte faktiskt göra mig i ordning för att gå nu!

Ha en toppendag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback