-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

The last airbender



Jorden är uppdelad i fyra olika riken: eld, jord, vatten och luft. Invånarna i de olika rikena kan bända sitt element och använda sig av detta i situationer. "Bändarna" måste ha det i sig men det krävs träning för att kunna mästra det helt. Ett hundraårigt krig rasar. Den enda som kan stoppa det är också den enda som kan mästra alla elementens krafter: En ung pojke som varit försvunnen under en lång tid men som återvänder i början av filmen. Han måste stoppa Eldbändarna från att erövra de andra rikena -Innan det är försent.

Namn: The last airbender
År: 2010
Genre: Fantasy, äventyr
Längd: 103 min
Betyg: 4,5/10 (imdb 4,5/10)


Okej. Det är i grund och botten en barnfilm. Tydligen baserad på en serie som går på Nickelodeon.  Jag hade inte förväntat mig särskilt mycket så jag blev heller inte besviken. Den var inte genomkass, nej lite charmig får man nog kalla den. Även ifall jag aldrig skulle se den igen. Skådespelarna vinner inget pris för sitt skådespel men är du 10 år kommer du nog tycka att den är superbra :)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback