-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Vilse i pluggdjungeln


Jisses nu har jag gnällt en del om mitt första inlämningsprojekt som personalvetarstudent. När uppgiften delades ut höll jag alla tår och tummar jag hade för att jag inte skulle få "grupper & team" som min uppgift då det fanns två andra (ledarskap & motivation) att få. Men nej turen höll sig inte den här gången och nu har jag suttit i flera timmar och letat efter samband i de här jäkla böckerna som inte finns. Nåja jag har i alla fall fått ihop en sida så det är bara en och en halv kvar. Jag får sitta tills jag kan både kursboken och den skönlitterära utantill helt enkelt!

Annars stormtrivs jag! Allting är superintressant och jag hoppas att det även ska förbli intressant i framtiden men jag tror inte jag kommer bli besviken.

Till gårdagen nu då! Vi hade lite kompisar över på dricka och Wiispelande. En mycket trevlig kväll med nya och gamla bekantskaper. Jag hade tänkt lägga upp lite bilder men R tog kameran med sig till Orust och rc-klubbeb så det får bli senare. Vi ska göra oss i ordning och åka hem till min syster på filmkväll :) En perfekt söndag helt enkelt!

Hoppas er helg varit bra oavsett vad ni gjort!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback