-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

15:e april


Jisses vilken sovmorgon jag tog i morse haha! jag gick nog inte upp förrän klockan 11 (gick och la mig 23.30 i går) det behövde jag verkligen. Somnade en stund i soffan igår eftersom jag var uppe tidigt i skolan. För övrigt har det inte hänt mycket idag. Jag ska göra lite kaffe och sen diska lite. Kanske får sitta lite med hemtentan också.. Jag blir inte klok på vissa av de där himla frågorna.. Ingen som är bra på kvalitativ och kvantitativ metod? :P

Ha en superfin fredag! vet att det kan vara svårt att hålla humöret uppe när det är grått och trist och termometern visar 4,3 grader men tänk på fredagsmyset när det känns tungt! Själv ska jag köpa naturgodis ikväll och se på Talang och sedan spela Sims. R ska spela så jag får ju roa mig med något!

Bye bye



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback