-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

18.e april


Hej hej! igår hade vi en mycket trevlig dag! vi pluggade lite och åkte på eftermiddagen hem till min syster och hennes kille för att dricka lite kaffe, äta bullar och prata i mängder! det var i vanlig ordning trevlig att träffa dem! sen efter  att vi kom hem så gick vi till Willys och handlade ingredienser till en fläsfilétoast och en massa gott som vi söndagsmyste med tillsammans med Hemmakvällgodis. Jag blev så mätt  att jag mådde illa i morse när jag vaknade också haha.

Idag har jag varit i skolan mellan 09.15-12.00 och sedan väl hemma i Uddevalla igen så gick jag och fikade med en gammal kompis jag inte träffat på evigheter och som är bosatt i London. Vi hade deto ckså trevligt på ett café pch sedan längst hamnen där vi satt och pratade om allt möjligt i solen. Vi skildes åt när klockan var efter 15 nån gång och jag gick hem och sedan gick jag och älsklingen och veckohandlade och passade på att njuta lite mer av solen. När vi packat in varorna så åkte vi till ÖB där vi handlade sittkuddar och olja till våra utenmöbler och sedan åkte vi till Torp för att handla vårjacka och skor till mig.

Nu sitter jag och äter lite mat. Dagen har sprungit iväg och vi får se vad som händer senare!

Hoppas ni haft en underbar dag!

Gårdagens goda mat



Jacka 400:- Vero Moda





Skor 200:- Bianco




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback