-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

20:e april


Ännu en härlig dag med sol! jag har faktiskt tagit tillvara på den och pluggat en stund ute i solen för att samtidigt sola mina bleka armar. I morse var jag nere på gymmet och hade som vanligt en trevlig stund med C. Alltid lika kul att träffa henne och vi balanserar träning med samtal om allt möjligt. Hade lite motivation till det också eftersom jag innan hann skriva en del på min hemtenta. Har inte så där jättemycket kvar nu! sköönt!

Sen var det meningen att vi skulle åka och köpa krukor att ha utomhus men vi kom aldrig så långt. Får kanske bli i morgon istället om vi orkar.

Hoppas ni haft en trevlig dag!

En bra låt :)

"I am sinking
In this silence
In this white wave
In this silence
I believe

I have seen you

In this white wave
You are silent
You are breathing
In this white wave
I am free"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback