-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

24:e april


Hoho! jag har haft en helt underbar påskafton och en härlig dag!

Igår blev jag hämtad av min bror med tjej vid 12 slaget och vi åkte hem till mina föräldrar där det skulle firas påsk! låg på altanen och solade i ett par timmar och sedan på kvällen grillade vi och åt gott. Kom hem rätt sen runt 00.30 tror jag och gick och la mig ganska tidigt.

Idag har jag pluggat i en massa timmar och sedan la jag mig på balkongen när solen väl kom dit i ett par timmar för att bättra på min lilla bränna haha. Efter det så blev det en jogging/powerwalktur. Mest powerwalk idag tror jag tyvärr eftersom jag hade dåligt med energi men det blev över 8 km och det får vara godkänt!

Älskade R har varit iväg hela dagen och kom precis innanför dörren. Nu ska vi göra favoriten Mexicomackor och avnjuta någon bra film. En perfekt avslutning på kvällen :)

Hoppas ni har haft det underbart! :)

Lite bilder från igår






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback