-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

7.e april


En härlig solig dag. Skolan tar dock upp mycket tid. Pluggar på min första jäkla omtenta jag ska göra om ett par veckor plus håller på med hemtentan som ska vara inne dagen innan omtentan *suck* Hemtentan är en himla massa matte också vilket inte gör det bättre. Jag är som kanske bekant urkass på matematik och orkar inte hålla på med en massa standardavvikelser och medianer och skit. Inte för att de sistnämnda är särskilt svåra men ändå.

R är iväg och spelar innebandy och jag har roat mig på egen hand med att glo på lite One tree hill och läsa Flashback trådar vilket är mycket underhållande. För övrigt ser mitt liv ut likadant som för en vecka sen som ni kanske förstått? plugg, träning och sen försöka ta tillvara på kvällen med en film, lite tvspel eller en bok. Igår när vi var en snabb sväng på biblioteket hittade jag en bok jag velat läsa jättelänge men som alltid varit utlånad (orkar aldrig sätta upp mig på väntelista) så den tog jag såklart!


Det blev "Död mans fotspår" av Peter James.
Hans tidigare böcker kan jag rekommendera ifall någon vill ha en riktigt bra deckare
som inte är
alldeles för lik alla andra deckare som finns nu för tiden.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback