-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

21:e februari


Hej hå! Idag har jag haft heldag i skolan. Eller, vi fick sluta klockan 14.40 ungefär så inte riktigt men. Vi har haft introduktion till en ny kurs "Individen i ett föränderligt arbete" och efter det en stunds lektion på hur man söker artiklar osv på skolans databaser. Vi ska nämligen skriva B-uppsats snart och då är det bra att veta lite innan. Jag är lite nervös! får se hur det går!

Kom nyss hem och snart blir det den vanliga måndagsrutinen: mathandling! sen efter det vet jag inte riktigt. Funderar på att gå till biblioteket då jag läst ut "Viskningar" som jag lånade förra gången!

Hoppas ni har det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback