-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

25:e januari


Hej hå! idag har jag inte haft nån skola så jag har varit hemma! Har hunnit avverka 2 timmar på gymmet och sitter nu nyduschad och äter lite mat eftersom jag är vrålhungrig, blev till att värma gårdagens mat potatisgratäng och kassler! Mums! sedan ska jag brygga mig lite kaffe och sätta mig och plugga en stund! det ska göras det också så jag blir nog inte mer aktiv förrän ikväll men då hade jag tänkt lägga upp några bilder på vad som fick följa med mig hem igår. Fick ju slutlön från jobbet den här månaden så då blev det raka vägen till Torp för att handla lite kläder.. Har ju knappt haft råd med det på flera månader så det var gott att få köpa sig lite nytt. Nej nu ska jag köra vidare på eftermiddagen!

Ha en bra dag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback