-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Träning..


Hej och ursäkta för dålig uppdatering! jag har varit lat.. Idag har jag äntligen satt igång med träningen igen och trots att jag blev illamående i ca två minuter efter en stund på crosstrainern så känns det super att äntligen vara igång igen! detta året fick jag ju till och med studentrabatt och det är ju inte alldeles fel! ska göra mitt allra bästa för att matcha skola och träning nu utan att något av det blir lidande. Får hoppas att det inte blir svårt!

Den här veckan har jag bara en seminarieuppgift som superlätt handlar om att jag ska beskriva utifrån ett gäng olika alternativ 2-4 olika personligheter jag är i en formell eller informell grupp jag är medlem i. Kursen som är helt ny heter "Grupprocesser" och är enligt tidigare elever inte i närheten lika svår som den kursen innan. Ska fixa den uppgiften i morgon samt börja läsa i böckerna på fredag så jag är lite förberedd. Är ju en månad kvar till provet men man kan aldrig börja för tidigt och jag vill gärna ha ett VG nån jävla gång ju haha.

Nej nu ska jag fortsätta med mitt egna kvällsmys. R spelar CS men jag har en film jag gärna vill se så får se om han också är sugen!

Ha en bra kväll!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback