-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

8:e juni


Hej! dagen har varit fin! intervjun i morse gick bra.. Det gällde ett säljjobb så jag ska följa med på ett informationsmöte på måndag och se om det är något jag kan tänka mig att hålla på med ett tag. Blir ju ett extrajobb i så  fall. Vi får se..För ett par timmar sen träffade jag två av mina systrar med barn på stan och vi gick och köpte en present till vår kusin som tar studenten i morgon. Sen gick vi och åt och efter det blev det kvällskaffe hos oss. De åkte hem för en timma sen ungefär och jag har precis diskat klart. Ikväll blir det lite frukt och glass framför en film och sen sängen. I morgon blir det en lång dag med studentfirande och släktträff så det vore nog bra att få lite sömn :) Hoppas ni har en trevlig dag!

En bild på R och lilla M när hon försökte sova förut.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback