-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

26:e mars


Solig och fin dag idag! dock endast 3,6 grader. idag ska jag ta en slappdag. R ska till Trollhättan till kåren och jag har lovat att vara skjuts åt min syster sen i natt så här hemma kommer det nog inte hända särskilt mycket. Ska kolla klart på en film jag började med igår och sen får jag se vad som händer. Lite godis kanske slinker ner också. Kvällen hade ju kunnat vara bättre men jag ska nog ha det trevligt här hemma :)

Hoppas ni får en fin eftermiddag och kväll! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback