-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Danskväll


Igår var vi först i Vargön hos R´s mamma och pappa och åt god mat och sedan åkte vi på förfest hos ett par kompisar, också i Vargön. Sedan bid 22.30 åkte vi taxi till Båberg för att gå in och dansa lite bugg till Arvingarna som spelade. Har varit där ett par gånger innan när de har spelat och det är riktigt mycket folk. Man fick stå ganska länge innan man kan beställa och det är ju tyvärr tråkigt. Igår blev det dåligt med buggdansande för mig men jag hade mycket kul med vännerna ändå. Vaknade i Vargön i morse och åt frukost och fikade med älsklingens familj och sedan åkte vi hem och tog tag i städningen som var så superviktig här hemma! Det var riktigt stökigt och det orkar jag inte med. Blir ju deprimerad bara jag ser det. Efter det åt vi thaimat, kollade på Solsidan, sedan blev det en film som nyss slutade och nu blir det snart natten. I morgon ska jag till skolan och träffa tjejerna jag skriver min rapport ihop med i ett par timmar för att ordna upp saker och ting. Sen får vi se vad som händer.

Tills nästa gång bjuder jag på några hits från Arvingarna! ha en bra kväll

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback