-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Fredag


Godmorgon i stugan!

Jag gick upp för typ en halvtimme sen. Har varit väldigt trött de senaste dagarna så det var gott. Nu är vi äntligen klar med en av de extrauppgifter vi fått av en lärare så nu blir det koncentration på tentapluggandet igen. Idag ska jag läsa marknadsföring och redovisning tänkte jag. Tur att det fortfarande är en tid kvar till tentan!

Annars blir min dag lugn. Jag ska iväg i morgon på partaj i Trollhättan hos en gammal personalvetarklasskamrat. Det ska bli mycket skoj!

Have a nice day!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback