-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

The Woman


En man upptäcker en ung kvinna, klädd i trasor då han är ute i skogen och jagar. Han bestämmer sig för att tillfångata henne för att civilisera henne då hon beter sig som en vilde och inte kan prata. Mannens familj är skeptisk men rättar sig efter hans vilja och hjälper honom i hans lilla projekt. Ju längre in i filmen man kommer så avslöjas också fruktansvärda hemligheter om familjen.





Namn: The Woman
År: 2011
Regissör: Lucky McKee
Genre: Crime, drama, horror
Längd: 101 min
Betyg: 5,5/10 (imdb 6,2/10)


Det första jag har att säga om den här filmen är att jag då kan välja dem.. Avslöjade inte allt i handlingen ovan men ifall någon funderar på att se den så skriver jag en liten varning först: filmen är obehaglig och disturbing. Så.. nu är ni varnade.  Se på egen risk ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback