-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

4:e mars


Hej!

Idag vaknade jag pigg och glad vid 10 ungefär. Hade velat sova längre men vi har passat min systers hund under natten och han behöver ju ut så det blev inget med det. Har i alla fall fått gjort lite skolarbete idag och börjar känna mig nöjd. På eftermiddagen var jag och Rasmus ute och kastade pinne till hunden i en park för att han skulle få springa av sig lite. Nu håller jag på att göra mig i ordning lite smått. Vi inväntar tjejen som ska komma och ta hunden och sen lite senare blir det upp till Sara och Victor på lite mat. Ikväll ska vi gå och se Chronicle på bio och det ska bli kul. Den har ju fått 7,5 på imdb så hoppas på en bra rulle!

Hoppas ni haft en skön dag!


Bild på vovven vi passat


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback