-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

29:e Januari

 
Lång tid mellan blogginläggen nu haha. Uppdaterar när lusten faller på så får vi se hur länge det håller.
.

Precis gått in på min sista termin i skolan. Herregud det är inte klokt! snart har tre år gått och den skrämmande verkligheten som innebär att jag måste söka jobb närmar sig med stormsteg. Vad händer efter min examen? koommer jag få något jobb eller blir jag tvungen att söka andra jobb utanför utbildningen? måste vi flytta för att öka möjligheterna? vart befinner jag mig om ett år? frågorna är många..
 
Har precis börjat med forskningsmetodiken, en kurs på 15 poäng som är uppdelad i två delar: kvantitativ och kvalitativ. Två ganska tuffa kurser som kommer kräva mycket tid och slit. Under dessa kursers gång ska förberedelserna inför C-uppsatsen påbörjas. Frågeställningar ska utformas. Vi har tankar att skriva om arbetsmiljö och motivation. Finns mycket att diskutera inom ämnet! vad är relevant? om vi väljer inriktning kommer dessa hålla? kommer organisationen vi vill  vara tillåta oss att göra undersökningarna där? jisses det är så mycket som snurrar just nu. Våren kommer bli fullspäckad med tankeverksamhet!
 
På sidan av detta gör jag ett nytt försök med träningen. Målet är att bli starkare och förhoppningsvis gå ner några kilo. Blivit mycket godsaker det senaste haha :)
 
Det blev ett inlägg med mycket tankar. Jag uppdaterar om lusten faller på. Tills dess: På återseende :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback