-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

1:a Advent


Åh så mysigt, tiden går så fort så fort :) sitter o väntar på att älsklingen ska komma snart! precis städat hela min lägenhet så den skiner mer eller mindre, jättestolt över mig själv, ska bara hämta adventljusstaken jag har nu och sätta upp i ett fönster så är det klart :P jag är inte så julig av mig så efte det får det räcka :D

Idag blir det Liseberg som planerat, avbokade planen igår pga regn men den är återupptagen igen, ifall det inte är värsta ösregn i  Götet dvs, för då får vi hitta på nåt annat.. Ska bli så mysigt så!

Nej nu ska jag vara social, uppdaterar senare, puss puss

Kommentarer
Postat av: Charming man

har du börjat julshoppa?

2007-12-02 @ 14:36:27
URL: http://failures.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback