-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Bara positiva tankar :D

Åh ösregn, så ovanligt! det förstör min träning blir så trött >< jag som verkligen kommit igång ordentligt med springning & träningsvideos & allt! det börjar ge resultat i can tell ;) särskilt på magen, Karolin hade helt rätt faktiskt.. Hoppas det slutar regna jag blir gaaalen om ja inte får springa! Var ute igår iofsig men vägen hade nästan regnat bort så jag var våt om fötterna o lerig när jag kom hem men det var det värt! känner hur det ger resultat och det är fanimej det viktigaste!

Jobb jobb jobb :S märks att man gått upp till 90% nu, (motsvarar heltid inom handels) ååh vad jag jobbar! men det ger fett med cash o det kan jag behöva :D ska ju köpa ny dator o ny tv och en massa massa nya kläder så det är roligt det med, trivs med jobbet och jag är så jävla glad över att jag har fast jobb, vuxenpoäng till tusen ;)

Åhh mina nya glasögon har kommit! beställde två par skiiiitsnygga Fcuk glasögon förra veckan. Åhh vad snygga de är!  det gick ju på litegrann också.. Jaja det är dyrt o vara snygg :P

spöregn ute och inga negativa tankar! snacka om att jag är positiv, är så nöjd med mitt liv med allt vad det innebär så jag vet inte vad :)

Dags o slänga på lite träning på tv:n!

Adios flamingos!

Jag o min partyflicka ;)

Malin & Saaaraa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback