-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Fin härlig sommar man haft!

Ja fy fasiken.. är så besviken på sommaren så det finns inte, har iof jobbat hela tiden men ingen sol då man är ledig heller som idag då.. tröttsamt..

Så där, nu har man läst klart sista Harry Potter boken.. Jag tänker inte avslöja hur den slutade så ni kan vara lugna.. Men vilken läsupplevelse, boken var riktigt jäkla bra! får erkänna att det kändes lite halv skumt att det faktiskt är slut med den historien nu, lite tomt :D vad ska man vänta på att få läsa nu? allting man väntar på dröjer ju år o dar innan de kommer fortsättningen till, verkar det som iallafall :) suck, det är slut.. konstigt, var ju inte längesen man läste den första känns det som iallafall, får hoppas hon forsätter skriva och kommer igång med nån nytt bra snart, fy fan vad duktig hon är..
Nu skulle det vara perfekt om man kunde få Peter Jackson att göra filmerna, jag tror de skulle bli sevärda då :)

Jag vet inte vad jag ska göra idaag, trååååk! Emma jobbar, vill egentligen åka o shoppa kläder men hon sa att ja inte skulle åka t torp idag för det var tydligen megamkt folk och då slänger jag mig inte in i det i onödan.
Undrar om man ska åka o hälsa på syster :) inte träffat henne på ett tag nu så det får man väl försöka göra :)

Snart fjorden! Weei :) lite festande kanske man hinner med, hehe

Nu ska jag sätta på kaffe, så kaffesugen!
Adios flamingos

Kommentarer
Postat av: Your darling..

Miss my Malin! <3

2007-07-26 @ 18:58:27
URL: http://sparklingsara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback