-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

God eftermiddag!

Nu har jag hämtat mina nya glasögon, meegafina båda paren, är jättenöjd, fan jag är ju riktigt snygg i glasögon.. Bara jag får rätt stil så bär jag dem riktigt fint :)

fredag idag ja! inte ledig i helgen, känns lite tungt faktiskt.. hade velat åka med till grebbestad o lyssna på min kusin som ska sjunga i talangjakten där, men icke sa nicke! jag jobbar ihjäl mig nu innan semestern, urka

Städat o fixat här hemma lite idag! tvätten är snart klar o sen är det dammsugning innan det är 100% klart! råkade spilla ut min burk med vitamintabletter över halva golvet igår kväll så det ligger piller i halva köket! suck de var faktiskt rätt dyra men nödvändiga, kan faktiskt rekommendera nåt så simpelt o enkelt för att på ett par dagar bli lite lite piggare än innan, det funkar på mig iallafall, ingen syster som gnällt över att jag är trött o slö hela tiden på ett bra tag faktiskt och då vet jag att det funkar för systra mi säger nåt liknande varje gång jag träffar henne:D

nästan bestämt mig för att tatuera mig, det går fanimej fram o tillbaka mellan det där men jag vågar inte, det är ingen överdrift jag är en olycksfågel ALLT som kan hända mig inom sådant händer jag lovar,har en kropp som stöter bort allt främmande material som kommer i kontakt med min hud så tro fan jag inte vågar tatuera mig, men ja ska nog åka till människan som tatuerade emma o prata med henne om min rädsla, tala om för henne vad som hänt med ca 6-7 av alla piercingar jag haft sen jag började med sådant.. Men åh vad fint det vore, synd bara att man är ett så fult stjärntecken som jungfru, det kinesiska tecknet är inte snyggt för fem öre, hade det varit snyggt hade valet varit enkelt men nu tror jag ja vet vad ja vill ha, 3 hjärtan på magen. Avgudar emmas stjärnor, jag vill ha!! fler saker hon har jag med vill ha men det lär jag aaaldrig våga när jag inte tål piercingar:D

Nej nu var Malins mat klar :) dags o äta, är meegahungrig!

Adios

Kommentarer
Postat av: Rasmus

Haha, själv skulle jag nog våga göra de men vet bara inte vad jag vill ha. Vad är de fel med Tiger?

2007-07-13 @ 19:37:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback