-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Himlens drottning


Aloha, sitter hemma o lyssnar på Frondas skiva Etiketten är musik. Väldigt bra skiva faktiskt om jag får säga mitt, du borde lyssna på särskilt Himlens drottning och Svensson, Svensson som såklart är en liten halvelak låt om våra små seder och dåliga vanor, men den är rätt bra ändå, det är verkligen sant: Du är okej innan du lyckas slå igenom på jobbet eller så för då är det  "vem faan tror du att du är"  helt plötsligt.. Så sant, avundsjukan är stor här, tragiskt egentligen..

Jobbat idag as usual :/ varit äckligt trött men det har gått rätt fort, På fredag en vecka semester, wonderful!

Träningen går braa, jag känner resultat faktiskt, mår bättre och känner mig mycket gladare.. Att springa har blivit min passion, det är underbart att komma ut, har dock haft ett litet litet uppehåll nu men jag har haft ont när jag andas idag :/ gah inte nu igen, blir alltid sjuk när jag håller igång, säkert en fin förkylning på gång, en tjej på jobbet låg ju dålig i feber hela helgen och vi har en tendens att smitta varandra, underbart.. inte innan midsommar iallafall för då ska jag o gullegumman ha roligt :D

Jaha, annars inget nytt o kul, har inte mkt mer o skriva nu.. fick skrivkramp :)

Adios flamingo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback