-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Late night no sleep

Aloha!

Hmm, dunno where to start! det är rätt sent o jag kan inte sova, somnade en stund innan matchen i eftermiddags och sitter här klarvaken, blää

Då ska vi se, vad har hänt...

Haha kan börja me en kul grej, var ute o sprang det där träningsspåret Cattis visade mig i söndags igår. Mitt knas! jag tror jag lyckades springa vilse på nåt skumt sätt :D det är egentligen bara att följa en grusväg som går igenom skogen men jag lyckades tror jag, hade sprungit i ca 10-20min när jag möter en kille, sen 10 min senare möter jag en tjej, springer en stund till och möter killen IGEN sen efter en stund återigen tjejen, what the fuck tänkte jag, hur i helskotta lyckades jag möta dem två gånger, Haha vem vet det kan ju vara två tvillingpar jag mötte men chansen är ju inte enorm :D fasiken! trodde ja skulle vara tvungen att irra omkring i den där jävla skogen hela natten men jag hittade ut tillslut, det var nog för att jag kände att jag nog borde ha sprungit så långt som spåret var men så hade jag en bit kvar.. Vad Cattis skrattade när jag berättade det på jobbet igår, hon sa att hon hade fått komma o leta reda på mig, hmmpf jag som trivdes så bra i skogen haha

Hade personalmöte i onsdags och fick då veta av min chef att vi alla fastanställda ska få en liten sommarpresent av henne så hon slängde fram en broschyr ifrån filofax och sa att vi fick välja vilken väska vi ville därifrån.
Ohh helt rätt grupp som hon träffade ;) har valt en skitsnygg väska för 2000:- men jag vet inte vilken färg jag vill ha än.. Det återstår att se, väljer mellan röd, rosa och svart just nu iallafall!
Vad det är roligt att få sånna små presenter, fast presenten är nog mest för att vi numera kan stoltsera med att vara en av Sveriges top 10 mest lönsamma bokhandlar ;) meegaroligt! om jag fattade det rätt så har vi ökat mest i % sen förra året i kategorin "personal som drar in mest pengar per person"  Haha det är verkligen jättekul att det går så bra så att man hamnar i tidningar, haft lite människor som ställt frågor hos oss och så! det känns som att det man gör har nån betydelse även ifall jag inte är en sån samhällshjälp som alla de duktiga människor som jobbar med handikappade eller äldre :)

Åh vad jag tjatar nu! lång dag i morgon med student och allt, ska försöka hinna springa på morgonen så bäst jag går o lägger mig!

Byee people


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback