-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Skön kväll!


Kan börja med torsdagen :) studenten då vi firade min lillebror var underbar, vilket härligt väder skitungen fick!  släktkalaset var trevligt och vi hade roligt hela dagen ifrån första stund, var kul att åka med i bilen också får jag säga, trots att det var så varmt så att vi upprepade ggr fick fylla på vätskeförrådet. Vi som inte drack öl alltså:P

Åhh hade velat åka t smögen idag men visst inte hur ja skulle komma hem! pratade me Rasmus men han skulle sova hos Alex,  så han skulle ju inte t uddevalla, synd synd.. Slutade kl 19.00 också så det var inte så kul att stressa men ändå, hade varit roligt att dra dit faktiskt!

Tröstshoppade ett par sandaler på Din Sko istället, ett par vita vanliga, mitt nöt glömde totalt bort att jag skulle ha sprungit iväg på min lunch och köpt present till Louise som fyllde år igår (fre) så jag fick göra det efter jobbet och då jag hade en stund att döda så smet jag in och köpte skor :P

Fy fan vad det varit varmt ute! hoppas det håller i sig för om ett par timmar ska jag hem och fira Lollo och ligga på stranden och försöka bli lite snyggt solbränd! det går inte skaffa en snygg bränna när man jobbar till 18-19 varje dag typ hohoho. Är bara ledig idag då eftersom jag bytt på det är dop på söndag, annars skulle det varit min lediga helg. Tänk "Snart SEMESTER" längtar längtar

Ohhh, den här väskan ska jag få! http://www.filofax.se/store/SEURLF/ASP/SFS/CATID.3/PRODUCTID.298/SFE/businessandsocial.htm
den röda :) meegasnygg


Ajjabajja myself! börjat slarva med träningen :/ stupid stupid, får köra en liten straffrunda hemma sen, har en härlig runda jag brukade gå/springa mkt förr men den är alltså äckligt lång så jag får se om jag orkar, uppskattningsvis närmare 1 mil, hur i helvete orkade jag  det förr!?

Jag vill träffa mitt gullgull! hinner ju aldrig :( buhu miss (L)


Ska snart gå o lägga mig, sitter och njuter av lite Kent ur högtalarna, me loove världens bästa texter!

Därför ska jag avsluta med en av mina favoritlåtar just nu...

Jag vet inte varför jag tycker den är så vacker, men det är väl för att Kent allmänt påminner mig om en person som jag träffade för x antal år sedan som jag dock ej sett på år men som alltid kommer ha en flis av mitt hjärta, han finns tyvärr inte längre sedan länge för mig men men lite nostalgi på kvällen ;)

To my first (?) love

Så nära får ingen gå..

Jag vill ha din ryggrad här
Fäst den i mig
Jag är alltid tryggast när
du är en liten bit ifrån
en rörelse i ögonvrån...

Lägg dig ner i gräset nu
Du är så varm här
Jag vill ha min tunga där
du är, så nära att du blir våt
men så nära får ingen gå...

Lägg dig ner precis
som du alltid gör när
Jag vill ha min tunga där
du är, så nära att du blir våt
men så nära får ingen gå

-Todiloo-


Kommentarer
Postat av: Fiskbullen

snygg väska!!

2007-06-10 @ 22:07:43
URL: http://kristin87.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback