-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Blaah

Kunde inte komma på nån rubrik hur jag än la manken till :D

Sitter o käkar köttbullar och mos, riktigt hungrig när jag kom hem från jobbet idag, slutade kl 20.00 :)

Väntar på en massa saker, snart kommer syrran hit en sväng o hämtar en present jag köpt och umgås lite, så trevligt! hinner ju knappt träffas nuförtiden med allt jobb o så :( lite synd, jag o Rasmus har ju varit hos dem o hälsat på ett par gånger men det räcker inte så det ska allt bli trevligt..

Sen är det en lååång väntan innan mitt nattbesök kommer igen, älskling har skämt bort mig med nattvisiter denna veckan, 3e natten i rad nu men det är mycket trevligt det med, särskilt när jag är ledig i morgon så det inte blir sängen nästan direkt när han kommit  innanför dörren. I morgon ska vi upp i tid o ner o luncha på stan, ska bli jättemysigt, tycker om min babe väldigt, väldigt mycket :)

Jaha, inte mkt mer att skriva nu, ha en trevlig kväll med er nu =) tooooooodels


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback