-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Godkväll


Godkväll kära läsare! ledsen för seg uppdatering igen för er som tycker att mitt liv är så intressant ;)

Halloween kan vi väl börja med :) det blev fest på Lipz, väldigt trevligt, dock lite dåligt med utklädsel, vi hade tänk att måla oss men det blev inget med det dessvärre :( fantasi får man ju säga att folk har, det var människor som var utklädda ftill allt från änglar, saw-gubbar, röda Grinchens ( eller nåt, hon visste inte vem Grinchen var tydligen ) till tro det eller ej, sexslavar, hmm väldigt intressant klädsel får jag säga haha.
Nåja det var en lyckad kväll men huvudvärken var det värre med, blää vad illamående jag var under natten och morgonen men det är ju skyll sig själv ungefär, som man bäddar får man ju som bekant ligga..

Sen har inget större hänt så vi hoppar till nutid, jobb idag, dagen har i vanlig ordning rusat fram, vet inte om nån står o ställer om klockan så att jag tror att jag jobbar längre än vad jag gör men något är det ju :) positivt, månaden går fort och det ger pengar :)

Ska börja spara ännu mer pengar nu för jag o bejbi har småpratat lite på en resa tillsammans antingen denna sommaren som då kommer gå till nåt semesterställe eller om man kan med o prata så långt fram nästa sommar igen som då antagligen bär av till Egypten som jag alltid velat åka till, skulle varit riktigt mysigt tror jag att åka dit nån vecka på semestern, det negativa är att det är svindyrt och att det inte finns pengar till det efter att vi genomfört våran planerade flytt till ett liv tillsammans på alla sätt, men det är kul som fasiken att prata om så att man kan drömma sig bort ett tag, behöver man i det här vädret, får panik på att det är mörkt klockan 17 nu förtiden, förbannade vinter :(

Jag har varit så jäkla duktig och börjat handla julklappar redan nu! points to me :) jag tänker inte vara med om stress stress detta året för det kommer jag i vanlig ordning vid den här tiden på året få mer än nog av jobbet, det är ju säkert, sitta mitt i smeten under julruschen är inte bra för stressade personer, tror att nedräkningen börjar ta ut sin rätt på folk redan nu eller felet kanske är att för många kärringar och gubbar äter sur-piller haha ;)

Jahapp, väntar på att darling ska komma hit, sker om ett par timmar men de timmarna ska jag nog sova bort faktiskt  så nu ska jag gå och bädda ner mig i min härliga säng, eller så sjunker jag ner i boken jag håller på att läsa som då är Alvtegens senaste och försöker komma ett par sidor längre i den eller så fastnar jag framför Nintendot som är livsfarligt för därifrån kommer jag inte i första taget...

Men men, adios flamingos <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback