-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Innan jobbet


Mmm sitter o dricker lite kaffe o käkar polarbröd :) får försöka ta sig tid att äta på morgonen innan jobbet även ifall det betyder att jag kommer bli hungrigare tidigare än vad jag blir om jag inte ätit :)

Sovit ganska ok, var rätt trött när jag gick upp ändå men känner mig redo för dagen, den är lååång 10-19 :( får tänka på hur rolig helgen kommer att bli istället så går det säkert fort, har ju allt jag inte gjorde igår kvar att göra också så det ska nog gå att genomlida :)

Jahapp sen ikväll när jag kommer hem blir det lugnt, Efterlyst och Insider på tv idag, woho :)

Så ser min dag ut ungefär, nu får jag göra mig i ordning lite för att gå!

Toodels

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback