-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Onsdag igen


En riktig skitdag om jag får säga min mening, har inte fått min ordentliga sömn pga vissa orsaker ( jag skyller inte på någon ;) sånt händer imellanåt haha. Kunde inte sova som vanligt emellan att hjärtat går upp tidigt på morgonen tills att han åker till jobbet och om han då "försover" sig så är man ju hellre vaken och umgås lite än att lägger sig o snarkar, det är det absolut värt, sen när han åkt saknar jag ju honom så istället så lite mindre sömn gör ju ingenting :)

Sen fick jag min månadsvän idag och då är ju inte kroppen i toppform heller, spä ut det med litestress på jobbet och som sagt dåligt sömn så får du en perfekt dag :) weeii, tur att den gick fort iallafall, sista timmen var jag lagom seg, blää

Pratar med älsklingen nu iallafall, precis ätit kvällsmat och ska nog snart lägg mig och läsa en stund innan det blir sängen tidigt idag:) försöka slappna av lite så somnar jag säkert gott sen :P

Nej nu byebye :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback