-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Tjoo


Igår var jag ledig och det var en underbar dag :) älsklingen kom i förrgår och sov hos mig eftersom han fortfarande är sjuk och inte skulle jobba så vi tog en ordentlig sovmorgon, sen såg jag att det hade snöat, blev faktiskt glad för det såg så mysigt ut, vi stod ett tag o bara kollade på snön, fasiken så fint det var :)

Dagen var som sagt mycket härlig :) vi hamnade på torp en sväng o kikade julklappar, ville träffat Emma också men hon skulle direkt hem till sin sambo o äta pepparkakor och dricka glögg, det tyckte jag lät så gott så vi fick köpt litegrann också, riktigt gott me lite alkoholfri glögg och paradispraliner :) efter det blev det en långpromenad med lite snöbollskrig i kylan :)

Blev inte så sen kväll igår iallafall för denna dagen har inte varit go, jobbat 9-20 så jag är rättså seg nu vill jag lova >< sen börjar jag kl 10.00 i mon också, wonderful (Y)

Längtar till helgen ;) då ska det bli kul hur det än blir  :)

Puss på er darlings! (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback