-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

2 år idag


Har jag någonsin nämnt att jag tycker att tiden går fort? det är inte klokt så dagarna blir till år och springer iväg! Idag har jag haft mitt körkort i 2 år! woho congratz to me :) och inte har jag blivit av med det som mamma förutspådde på grund av fortkörning, jag kör ju så sällan också så det hade verkligen varit en bragd att bli av med det när jag inte ens kör.. Det tvivlar jag på ens går, om man inte cyklar full men sånt sysslar inte jag med :P
knäpp tanke, haha sitter o skrattar i min ensamhet åt att jag är så jäkla rolig :P Jaja uppenbarligen har jag ett stort spritintresse så vem vet jag kanske köper en cykel o cyklar full bara för sakens skull haha

Mycket bättre dag på jobbet idag! känns skönt faktiskt, dagen har gått fort eftersom jag har haft fullt upp i vanlig ordning! kanelbullens dag idag också så en bulle fick man tillochmed när man kom till jobbet i morse! niiiice

På tal om att dölja saker.. Har jag berättat att jag tycker om min pojkvän Rasmus väldigt mycket? ;)
Nähä? jaha men det gör jag iallafall så nu vet ni det. Hela Sverige gråter floder då Malin inte är singel något mer :) to baad. Jag har min prins nu så det så :)

Och jag längtar maaassor till på lördag :D


Weell, avslutar med en söt bild på mig och en av mina hjärtevänner

Minä rakastan sinua




Kommentarer
Postat av: aRKAN

*ser inte va ja skriver för alla tårar*

2007-10-05 @ 11:13:33
Postat av: Ilya

Är så otroligt glad för din skull hjärtevän, kan knappt beskriva det. Önskar er all lycka, plus lite till :)

2007-10-06 @ 11:58:39
URL: http://www.moncherie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback