-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Ännu en helg förbi..

Japp.. ytterligare en veckas jobb framför sig...

I fredags var jag ledig :) tänkte försöka göra nåt nyttigt som att tex tvätta, men det nyttigaste jag gjorde var att ta  en promenad på ungefär 45 minuter och förde samtidigt som inte alldeles för ovanligt ett samtal med Emma på samma gång, det var ju inte så dåligt ioförsig men jag fick inte ut mycket från den dagen.. Rasmus kom på kvällen o vi kikade på en film och drack lite vin så det blev lugnt..

Igår jobb hela dagen.. Var meningen att jag skulle på filmkväll men jag blev lite anti + att jag var så förbannat trött så jag riktigt slocknade i säng när jag väl la mig. Stendäckade, vaknade upp på morgonen o hade tydligen läst ett sms som jag inte kommer ihåg att jag gjort :S då har man sovit tungt :D

Idag har jag jobbat likaså :) Rasmus kom vid 16 då ja slutade och vi kikade runt efter vinterjacka på torp men fann ingen någon av oss.. Att det ska vara så svårt, i dont get it! börjar bli lite sur och allmänt trött på att leta men man måste ju ha en. Och det börjar bli riktigt kallt ute också ju :/ damn it!
Efter våran lilla runda så åkte vi hem till min syster o killen där majoriteten av min familj skulle käka middag :) då fick älsklingen träffa min pappa också, så trevligt! fick lekt lite med mina älsklingsungar också och det är ju inte fel det heller.. Deras moster jobbar för mycket :/
Sedan åkte vi hem till mig o kollade på senaste Beck filmen.. Ganska kass faktiskt, höll inte alls samma nivå som de tidigare men den gick att se, dock lite seg. Ovanligt för att vara Beck filmer..

Två veckors dag idag :) fick en trevlig överraskning i form av blommor ifrån hjärtevännen :) blev riktigt glad vill jag lova, han är så söt min prins, a keeper ;)

Nej nu måste jag sova alldeles strax! kort dag i morgon, ska städa på jobbet.. Dock betyder det upp en timma tidigare än vanligt så det bör bli sängen strax.. Ska bara bränna ut en skiva jag kan lyssna på medan ja städar :)

Nu så, toodels <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback