-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Förläggardag


Yees det har jag varit iväg på idag :) nära på att det inte blev något eftersom jag trodde att min arbetskamrat som skulle hämta mig var sen men det var ju jag som var tidig :P hon sa 07.30 så jag satte mig ute i busskuren och väntade, ingen kom och efter en halvtimma tröttnade jag och gick in igen, hann ta av mig kläderna o krypa ner i sängen igen innan det sådär 20 min senare ringde o min arbetskamrat undrade vart jag var.Jag hade glömt att ändra till vintertid så jag hade varit uppe en timma tidigare än vad jag skulle varit.. Kändes lite småsurt men men såna smällar får man ta, blev att snabbt slänga på sig kläder o bege sig mot Göteborg.

Sen från kl 09.00-17.30 har jag alltså suttit på föredrag.. De största förlagen kommer dit och pratar om sina höstnyheter, man pratar alltså böcker hela tiden, sen var det en hel del författarbesök också, några "små" andra "större" namn som var där o pratade om sina nya böcker så det var riktigt intressant belive it or not..

På morgonen kunde man anmäla sig till en tävling om bidrag till en resa till Prag till våren där det är nån stor bokmässa i think och jag anmälde mig utan några större förväntningar att jag skulle vinna, kom på att jag inte ville dra iväg med ett gäng vilt främmande människor ändåså och det var så många där så det var ju ingen chans att jag skulle vinna. Jo tjena, mitt namn var det första av tre namn de drog så jag vann alltså 7000 kr som ska användas till den resan jag inte vill ha :S gah jag har inte alls nån lust att åka, ibland är det inte kul att ha tur :S nu kanske jag låter fånig men jag har folkskräck, vill inte bo ihop med nån jag känner i 4 dagar ens om jag skulle fått hela betald så vi får se hur det blir med det hela, kanske ger bort den till nån som vill åka istället.. Jag ska iallafall fundera på det..

Mmm snart dags o sova, ska bli ruskigt gott får jag säga, är ganska trött eftersom jag gick upp kl 6 istället för 7 haha :)

Så natti på er!

Kommentarer
Postat av: Rasmus

Lyckat :P

2007-11-03 @ 21:06:37
URL: http://chibi.deepfish.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback